Právě dnes – Mám, nemám ?

11. 11. 2013 16:46:35
Nadšení s přednášky Tomio Okamury před nedávnými předčasnými volbami je ve mně pořád. V předvolebním čase jsem propagoval náměty a návrhy Hnutí Úsvit T.Okamury, byť jsem tušil, že po volbách bude pokračovat starý parlamentní chaos, jen s pár novými tvářemi. Moje soukromá agitka volit ženy se dle volebních výsledků neujala, což jsem také tušil. Ale netušil jsem, že Sobotkův a Babišův nevýrazný taneček s občasnou nabídkou na vystřídání od Bělobrádka izoluje moji mysl od politického dění. Pučisté a výletníci do Lán to také nezjednodušili a ani nijak neokořenili, spíše naopak. Dovezli pachuť marnosti i marnotratnosti české politiky. Vize a návrhy Úsvitu T.Okamury jsou pořád aktuální, byť o jejich prosazení si není třeba dělat nějaké ambiciózní naděje, protože staří volové pořád zabírají většinu chléva. Na komunální úrovni se vyměnilo sem tam někde pár kusů, ale s úplně jiných důvodů než v naší Alma mater. Avšak kandidáti a aktivní členové Hnutí Úsvit T.Okamury správně cítí potřebu podpory zdola. I když pravý opak si myslí jedinec s pučistické strany, který se nechal slyšet, že mi malí tam někde dole nemůžeme nic velkého dokázat. Svým způsobem má pravdu, jen se nám trochu uvolnila oprátka na krku, ČNB přispěchala s vlastizrádným opatřením, jak nám ji zase přitáhnout. Což se těch na hoře netýká a tak mohou dělat ty velké věci. Ale za dvacet let, jsem si ničeho velkého nevšiml. Takže pozvánka od Hnutí Úsvit T.Okamury k mé účasti na jakési poradě na komunální úrovni, kam dál, jak dál, mě sice v první okamžik potěšila, ale při připomenutí povolebních tanečků a všeobecného dění v naší vlasti okolo předčasných voleb mě moc nemotivuje. Obzvláště u nás, kde na radnici usedl jaký si neznámí klon, podobný akci spolku, pod honosným nic neříkajícím názvem LIDEM. Tyto politické figury vlastně nemají opravdový zájem něco měnit směrem k občanům. Oni mají svůj vlastní cíl a za službu občanům se jen schovávají. A jak teď s takovou politickou garniturou máme vlastně komunikovat směrem k nastavení přímé demokracie či odvolatelnosti politiků, když zrovna ti u nás se tam dostali, aniž by většinový volič něco tušil. Což třeba dokládali udivené dotazy lidí, on už není starosta a máme starostku? Prostě chaos na všech úrovních. Parlament ČR po předčasných volbách vykazuje shodné znaky s naším zánovním byť nevoleným vedením města a to v tom smyslu, že nic nového, pozitivního či přínosného nenabízejí, jen se přehrabují ve starém hnoji a tvrdí, že to umí lépe, než ti před nimi. Navíc jsem si uvědomil vcelku zásadní věc. Politiky všeobecně nic k dosáhnutí nějakých výsledků nemotivuje. Tudíž si fakticky žádné cíle nevytyčují a 90% předvolebních slibů nelze brát jako něco, co by chtěli opravdu splnit. A tím i každodenní práce státních úředníků není nijak limitovaná, zvláště když úředník ví, že brzo přijde jiný politik. Čímž se mi rozplynula jedna s možností kontroly práce politika. Tam prostě od kdy do kdy neplatí a co za to ví dávno předem. A ještě k tomu dnes propustili s vazby řečníka D.Ratha. Tak nevím, mám do toho jít, nebo se na to vykašlat?
Autor: Ivo Ladenberger | pondělí 11.11.2013 16:46 | karma článku: 4.41 | přečteno: 384x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Ostatní

Ladislav Jakl

Dělají z nás ženy! Nebo jen hlupáky?

Jsme všichni obětmi tajemného spikleneckého experimentu, kdy pomocí přísad do potravin globální vládci nadělají z chlapů zženštilé hermafrodity, neschopné plodit děti?

28.3.2024 v 18:55 | Karma článku: 28.78 | Přečteno: 552 | Diskuse

Milan Šupa

Čerpejme sílu ke vzestupu z prožití reality Ducha

Myslím, tedy jsem! Tato slova jsou lež! Jsou omylem! Kdo je akceptuje, sází na falešnou kartu a promrhává svůj život. Ztotožňování vlastní jsoucnosti s rozumem a myslí je tou největší tragédií, která nás může postihnout.

28.3.2024 v 16:13 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 50 | Diskuse

Jiří Herblich

Slovo, které radí člověku je Božské tím, že chápe princip Božství

Kdo najde slovo své jako Božské tím, že uvěří. Ten najde slovo společné jako svoje a bude to slovo Boha v člověku.

28.3.2024 v 6:28 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 24 | Diskuse

Yngvar Brenna

Jakou chcete budovat společnost aneb pryč s Velikonocemi

Skutečně je to něco, za co máte utrácet peníze i čas a úsilí, abyste ty dopady potírali, či alespoň pokoušeli, byť zcela marně, zmírnit? Přece jde o to, jakou chcete budovat společnost.

28.3.2024 v 1:56 | Karma článku: 15.41 | Přečteno: 299 |

Jan Andrle

Nový oblek

Jak slíbil, tak udělal. Sliby se mají plnit, že. A já to stihnu nejen do vánoc, ale dokonce do velikonoc. Tady to je, přátelé blogeřníci.

27.3.2024 v 22:17 | Karma článku: 19.79 | Přečteno: 525 | Diskuse
Počet článků 52 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 599

Kdo mě zná, ví. Kdo mě nezná, možná nepochopí. Internet mnohé vzal, ale i mnohé dal. A tak i já se pokusím v tomto prostředí vystavit své názory, postřehy i svoji fantasii. Ledacos si pamatuji a dosavadní život prožívám za plného vědomí . . .

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou

Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200 čtverečních metrů musí mít...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...