Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Právě dnes- Obchodníci

Jsou různé národní soutěže typu , Ropák roku, Pivo roku a Obchodník roku. Zavedl bych i soutěž Hloupý obchodník roku. Proč ? Setkal jsem se s takovými a hned dvakrát. Krátce po dvaadvacáté hodině jsem předpokládal, že koupit si cigarety nebude žádný problém. V Chomutově poblíž autobusového nádraží jsem zašel do Herny - Baru. Pozdravím, hráči od blikátek letmo zvednou oči což se nedivím. Paní za barem se nezvedla a ani se nenamáhala opětovat můj pozdrav. Koukám na vystavené značky cigaret, vyberu si a žádám jednu krabičku a vytahuji peněženku. Paní za barovým pultem mi bez hnutí ze židle sdělila urputnou novinku. Pokud u nás nebudete hrát, cigarety vám nemohu prodat. Neměl jsem náladu v tom neutěšeném prostředí cokoliv řešit a šel pryč. Ve vlaku jsem o sedící paní za barem trochu přemýšlel a došel k závěru že asi hold jen plnila příkaz provozovatele - podnikatele. Příkaz který je v rozporu s pravidly a všeobecnými zvyklostmi novodobého kapitalismu u nás. Prostě to nechápu, chci si koupi něco co tam mají, mám peníze, jsem již dlouho plnoletý a paní si klade podmínky za kterých mi to prodá. To je ta Klausova všemocná ruka trhu ? Přijel jsem vlakem do Klášterce a v prvním lokále, kde bylo dosti hlučno jsem se dotázal na možnost koupě cigaret. Servírka s 30 kg přebytečného tuku jak si navíc mě za pochodu s pivem ujistila, že mají automat na cigarety a nemají drobné. Ty já, jako na potvoru také neměl a opět jsem si cigára nenakoupil. Do další hospody už jsem raději nešel. Třetí zklamání bych asi neunesl. Už se nedivím, že si Kalouskové pořád stěžuje na nuzný výběr všemožných daní, které ochotně vymýšlí. Inu politická debilita naší vrchnosti se pozvolna přenáší i do obchodních a lidských vztahů. Začal jsem používat e-cigaretu, mám o starost méně.

Autor: Ivo Ladenberger | úterý 10.12.2013 9:10 | karma článku: 4,75 | přečteno: 622x
  • Další články autora

Ivo Ladenberger

Odměna

V sedmdesátých a osmdesátých letech frčeli filmy i seriály o mafiánech a mnohé byli inspirovány skutečnými událostmi. Jen jsme žasli, jak je možné, že mafiáni vraždí soudce, politiky i novináře a vždy chytili jen malé ryby.

28.2.2018 v 20:55 | Karma: 11,36 | Přečteno: 272x | Diskuse| Politika

Ivo Ladenberger

Návrat

Ranní vstávání z postele nám napovídá, jaký bude den. Ti vnímavější si s takovou informací při stávání umí poradit a nasměrují svoji mysl i tělo potřebným směrem. Ale stává se, že pořádně nevíme z čí postele vstáváme.

27.2.2018 v 20:45 | Karma: 6,72 | Přečteno: 150x | Diskuse| Politika

Ivo Ladenberger

Premiér nebo dobrodruh ?

Prezident M. Zeman a A. Babiš se vzájemně podporují a nijak jim nevadí, že tím poškozují celý národ i stát. Ukazují nám, že vláda asi není tak důležitá. A hlavně nám ukazují, že oba pohrdají nejen slušností, ale i občany.

27.2.2018 v 16:29 | Karma: 19,13 | Přečteno: 475x | Diskuse| Politika

Ivo Ladenberger

Návrat

Přicházíme, odcházíme, ale někdy si říkáme, že tam či jinam už se nikdy nevrátíme, byť víme, že se říká, nikdy neříkej nikdy. Dlouho jsem zde nebyl, protože jsem byl jinde. To jinde jsem považoval za správné, ale dělal to špatně.

6.2.2018 v 20:57 | Karma: 9,12 | Přečteno: 187x | Diskuse| Politika

Ivo Ladenberger

Potřebujeme v ČR migranty ?

Vida jak migranti škodí v Itálii, Francii, Švédsku, Rakousku a Německu je jasné, že je nepotřebujeme.

23.8.2016 v 11:03 | Karma: 25,99 | Přečteno: 628x | Diskuse| Miniblogy
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Soud potrestá brutální útok na dívku, bodnutá do krku skončila v pytli v lese

24. dubna 2024

Krajský soud v Plzni dnes vynese rozsudek nad devatenáctiletým Ukrajincem Viktorem Veselovským,...

Podezřelé nákupy zbraní se mají hlásit už od července, schvaluje vláda

24. dubna 2024  5:25

Prodejci mají mít už od července povinnost hlásit podezřelé nákupy zbraní. Počítá s tím novela...

Nenávist vůči Ukrajincům, segregace Romů. Amnesty International kritizuje Česko

24. dubna 2024  2:28

Ukrajinští uprchlíci se loni v Česku potýkali s nenávistnými projevy a diskriminací, pokračovala...

Místo do šrotu do opravny. Směrnice EU prodlouží záruku a zakážou „kazítka“

24. dubna 2024

Premium Do budoucna by měla být oprava rozbitých a porouchaných domácích spotřebičů jednodušší. A stejně...

Arcon Personalservice GmbH
Instalatér do Německa

Arcon Personalservice GmbH

nabízený plat: 75 260 - 90 320 Kč

  • Počet článků 52
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 599x
Kdo mě zná, ví. Kdo mě nezná, možná nepochopí. Internet mnohé vzal, ale i mnohé dal. A tak i já se pokusím v tomto prostředí vystavit své názory, postřehy i svoji fantasii. Ledacos si pamatuji a dosavadní život prožívám za plného vědomí . . .

Seznam rubrik