Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Ti chlapi

Život v nebi je nekonečný a poklidný. Jen občas, se musí jeho obyvatelé při božím špacírování nebeskou klenbou zastavit na hvězdném přechodu pro chodce, aby nedošlo k nebeské nehodě. A na jednom takovém nebeském přechodu pro chodce se sešlo vícero žen a že se zrovna přes přechod převalovala Mléčná dráha, dali se dámy do hovoru. A jedna paní se ptá druhé paní. A co Vám mladá paní, chybí vám tu ten váš? Ale kdepak. Znáte chlapi. To tomu mému jsem řekla že už nemohu nosit v nůši na trh ty jeho těžké hliněné hrnky a než by mi pomohl, do druhého dne sestrojil trakař. A hned se do hovoru vmísila další žena. To jednou jsem požádala toho svého, aby mi ráno vzbudil dříve než kohout zakokrhá, abych byla první na tržišti a zabrala si nejlepší místo k prodeji. Něco zamumlal, zmizel ve stodole a večer mi dal k hlavě budíka. To znám, přidala se do hovoru další paní. Toho svého bývalého jsem požádala, ať odnese očištěnou a nasolenou zeleninu do sklepa, ať máme v zimě na polévky. Něco zahuhlal, zeleninu odnesl a druhý den mi přitáhl do kuchyně velkou bednu. Prý chladnička. A další dáma též přispěchala se svojí zkušeností s muži. To ten můj lenoch než by mi pomohl uhníst těsto na buchty, protože mě boleli klouby, raději vyrobil kuchyňského robota. Hrozná mašina to byla. To jste na tom milé dámy byli vcelku dobře, přidala se do hovoru další paní. To ten můj nebožtík byl v lenosti přeborník. Jednou mu povídám, že by mě mohl potěšit, že už to dlouho neudělal. Něco zahuhlal, zalezl do té své trucovny a za dvě hodiny přines takový kolík s červeným knoflíkem. Prý vibrátor. Ukázal mi kde se to zapíná a šel na ryby . . . Mléčná dráha opustila nebeský přechod pro chodce a dámy se rozešly za svým nebeským klidem.

Autor: Ivo Ladenberger | pátek 2.1.2015 20:40 | karma článku: 6,21 | přečteno: 438x
  • Další články autora

Ivo Ladenberger

Odměna

V sedmdesátých a osmdesátých letech frčeli filmy i seriály o mafiánech a mnohé byli inspirovány skutečnými událostmi. Jen jsme žasli, jak je možné, že mafiáni vraždí soudce, politiky i novináře a vždy chytili jen malé ryby.

28.2.2018 v 20:55 | Karma: 11,36 | Přečteno: 272x | Diskuse| Politika

Ivo Ladenberger

Návrat

Ranní vstávání z postele nám napovídá, jaký bude den. Ti vnímavější si s takovou informací při stávání umí poradit a nasměrují svoji mysl i tělo potřebným směrem. Ale stává se, že pořádně nevíme z čí postele vstáváme.

27.2.2018 v 20:45 | Karma: 6,72 | Přečteno: 150x | Diskuse| Politika

Ivo Ladenberger

Premiér nebo dobrodruh ?

Prezident M. Zeman a A. Babiš se vzájemně podporují a nijak jim nevadí, že tím poškozují celý národ i stát. Ukazují nám, že vláda asi není tak důležitá. A hlavně nám ukazují, že oba pohrdají nejen slušností, ale i občany.

27.2.2018 v 16:29 | Karma: 19,13 | Přečteno: 475x | Diskuse| Politika

Ivo Ladenberger

Návrat

Přicházíme, odcházíme, ale někdy si říkáme, že tam či jinam už se nikdy nevrátíme, byť víme, že se říká, nikdy neříkej nikdy. Dlouho jsem zde nebyl, protože jsem byl jinde. To jinde jsem považoval za správné, ale dělal to špatně.

6.2.2018 v 20:57 | Karma: 9,12 | Přečteno: 187x | Diskuse| Politika

Ivo Ladenberger

Potřebujeme v ČR migranty ?

Vida jak migranti škodí v Itálii, Francii, Švédsku, Rakousku a Německu je jasné, že je nepotřebujeme.

23.8.2016 v 11:03 | Karma: 25,99 | Přečteno: 628x | Diskuse| Miniblogy
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident má absolutní imunitu. Trump zaměstnal Nejvyšší soud, věří v průtahy

25. dubna 2024  19:09,  aktualizováno  19:40

Nejvyšší soud USA se poprvé zabývá otázkou, zda mají bývalí prezidenti absolutní imunitu vůči...

Trvalo to měsíc. Baltimore otevřel kanál pro lodě uvězněné po zřícení mostu

25. dubna 2024  19:34

Měsíc po zřícení přístavního mostu proplula nově otevřeným plavebním kanálem v Baltimoru první loď....

Chcete peníze? Máme otázky! Jourová jménem Bruselu griluje Ficovu vládu

25. dubna 2024  19:25

Nikdo si nepřeje, aby Slovensko přišlo o peníze z evropských fondů, řekla ve čtvrtek...

Ázerbájdžán v Karabachu zboural arménskou vesnici, na místě staví mešitu

25. dubna 2024  18:55

Ázerbájdžán v jedné ze znovuzískaných vesnic v Náhorním Karabachu zbořil 200 let starý arménský...

Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO

Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.

  • Počet článků 52
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 599x
Kdo mě zná, ví. Kdo mě nezná, možná nepochopí. Internet mnohé vzal, ale i mnohé dal. A tak i já se pokusím v tomto prostředí vystavit své názory, postřehy i svoji fantasii. Ledacos si pamatuji a dosavadní život prožívám za plného vědomí . . .

Seznam rubrik