Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PG

Z clanku jsem nabyl dojmu, ze pred revoluci tady byli sami odbornici, kdezto po revoluci uz to placaj jen sami budizknicemove, co nicemu nerozumi. Tak nejak mi nedochazi, jak je teda mozny, ze ti vasi odbornici dosli do totalniho srabu, ze se z toho polozilo nejen Ceskoslovensko, ale cele RVHP.

5 0
možnosti
ZB

Na počátku celkem dobrý článek a dole chaos. Rv

0 0
možnosti
JP

Chaos, doplněný takovou češtin, že se to ani nedá číst.

1 0
možnosti
  • Počet článků 52
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 599x
Kdo mě zná, ví. Kdo mě nezná, možná nepochopí. Internet mnohé vzal, ale i mnohé dal. A tak i já se pokusím v tomto prostředí vystavit své názory, postřehy i svoji fantasii. Ledacos si pamatuji a dosavadní život prožívám za plného vědomí . . .

Seznam rubrik