Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

To věřím, že se někteří zaměstnavatelé hlásí o stážisty, mít k ruce na 4 měsíce pracovníka zadarmo, no kdo by to nechtěl:-/ I když na druhé straně se najdou, zřejmě ojediněle,  i takoví zaměstnavatelé, kteří na práci zadarmo mají jiný názor, před časem jsem pracovala v jedné  soukromé firmě a přišla se tam ucházet o práci jedna absolventka SŠ, která se nabízela, že bude dělat zadarmo, že si ji takto nejprve otestujeme, když jsem o tom řekla majiteli firmy, tak mi odpověděl, tu rozhodně nebrat, ta nezná svoji cenu a neváží si svých vědomostí.:-)

1 0
možnosti

J26i10r73k86a 43K92o10c42h

4. 10. 2013 15:07

a) proč má potřebu psát někdo, kdo nezvládl základy gramatiky (s/z, shoda přísudku s podmětem)

b) máte problém s tím, že se podnikatel snaží ušetřit na nákladech všemi možnými zákonnými způsoby? Tak podnikejte taky a také máte tu možnost.

Shrnuto podtrženo ... snůška keců.

0 0
možnosti
Foto

Má snůška keců mi připadá lepší, než vaše snůška prázdné zlosti a citace už hodně zaprášených (ne)argumentů. :-)

0 0
možnosti

Pracovní stáž je ve světě běžná a navíc je dobrovolná, nechápu co sem pletete otroctví.

0 0
možnosti

no, jenže se začínají objevovat uvahy, že by to až tak dobrovolné nebylo

0 0
možnosti
  • Počet článků 52
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 599x
Kdo mě zná, ví. Kdo mě nezná, možná nepochopí. Internet mnohé vzal, ale i mnohé dal. A tak i já se pokusím v tomto prostředí vystavit své názory, postřehy i svoji fantasii. Ledacos si pamatuji a dosavadní život prožívám za plného vědomí . . .

Seznam rubrik