Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

K31a12r34e61l 31C71a97c82h

27. 12. 2013 11:09

Hezky popsaný výlet. Podle první věty jsem měl dojem, že jde o výlet děvčat. Po přečtení celého jsem usoudil, že vnukovi Maďarky je nutno nějaké to i-y odpustit, když ani dědeček se česky nenaučil. Četl jsem to s nostalgií a vžil se do atmosféry Karlových Varů, kdy mohl ještě člověk zajít do Vidobony a dát si tam na stojáka pivko a něco k jídlu. Dnes už Vindobonu nehledejte - není.

0 0
možnosti
  • Počet článků 52
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 599x
Kdo mě zná, ví. Kdo mě nezná, možná nepochopí. Internet mnohé vzal, ale i mnohé dal. A tak i já se pokusím v tomto prostředí vystavit své názory, postřehy i svoji fantasii. Ledacos si pamatuji a dosavadní život prožívám za plného vědomí . . .

Seznam rubrik