Velký výběr, velké starosti

Je Sobota večer, spolykal jsem dva řízky s opékaným bramborem a tatarkou. Co budu dělat? Ptám se v duchu sám sebe. Manželka odjela k sestře, brouzdat po Internetu se mi zrovna nechce. Že bych udělal nějakou zdvořilostní návštěvu u některé se svých kamarádek? Optal jsem se sám sebe.Začnu si prohlížet adresář v mobilu v podskupině s názvem inkaso. Olinka, no, na tu fakt náladu nemám. Ne na ni. Figuru má pořád krásnou a pevná prsa do mé dlaně akorát. Ale zase by se vytahovala s tím jedním synkem v Austrálii a s tím druhým synkem v Americe. Julča, to by šlo. Vrátila se s Tunisu, zajímalo by mě, zda se tam opalovala na hoře bez. Jé, to ne. Zase by mi ukazovala ty svoje strašné fotky. Hrozně ráda a dlouho fotí a pořád to neumí. A v tom Tunisu s ní byla ta její věčně kyselá kamarádka a bude i na těch fotkách. Zoja, to by šlo. Má tak krásně pravidelně vytvarované nohy, od boků až na zem. Už jsem chtěl zmáčknout zelený knoflík na mobilu, když jsem si uvědomil, že mám jenom jednu sedmičku červeného. To by mě Zoja po jejím vypití hnala do nejbližší večerky alespoň pro další dvě lahve. Ivanka. No. V neděli zase jela jako náhodou okolo nás na kole. Když viděla, že něco kutím na předzahrádce, otočila se, vjela na chodník, jemně přibrzdila a zvolala, ahoj. Pak polohlasně špitla. Tak kdy se konečně ukážeš, ty zahrádkáři. Opřela se do pedálů a zmizela mi s dohledu. Sportovkyně, krásná, ale vdaná. Pavel má noční. Ne, to mu přece nemůžu udělat. Soňa,úča. Ne, zase mě vyděsí. Je krásná i příjemná, ale s té školy má takové ty kantorské tiky. Naposledy, když jsem se přibližoval k vytouženému místu, zvolala. Vydrž, musím si poznamenat předvolání rodičů Biňďase, dal se na nějakou víru a už třetí den přišel do školy bos. Máša, to je ono. Pořád na sobě pracuje, kontroluje si snad každý sval a líčení má dokonalé jak s filmu. Stisknu zelený knoflík, vyzvání. Po desátém zazvonění se zapnula hlasová schránka. Ach jo. Líba, no zrovna včera mi poslala takový dvou smyslný e-mail. To by šlo. Á, raději ne. Po těch řízcích jsem nacpaný jak rychlík do Mnichova a Líba by nosila jídlo na stůl, dokud by na něm bylo sebemenší volné místečko. Vlasta. Tu vymažu. Několikrát mě k sobě zvala. A když jsem konečně odhodlal a přišel, vzala si kytku, koukla na hodinky a řekla. Máme na to půl hodinky. Ráno brzy vstávám, jedu za holkou do Brna. Marcela, Marcela. Jo Marcela. Ten její útlí pas a oblé boky. No, nevím, zda by si na mě po tak dlouhé době ještě vůbec vzpomněla. Zatím si ji v seznamu nechám, třeba se někde potkáme. Jiřina, mažu. Před čtrnácti dny jsem jí viděl asi po půl roce, ta snad jí jen sádlo, přibrala nejméně deset kilo. I ty krásné jemné vrásky u očí jí zmizeli. Věra. Věra. Věra. To mi nic neříká. Věra, mažu. Petra. No, od té doby, co dělá v tom Nonstop baru, na sebe mnohem více dbá. Je to kočka, ale ten pach s těch hospodských popelníků má snad za těmi nalepenými nehty. Petra, mažu. Kdo ví, s kým se v tom baru po nocích stýká. A ten její šéf prý má někde u Chebu i hodinový hotel. Zdena. Zdena jo. Ten její úsměv a rovná hranice mezi vlasy a čelem mě vždycky dostane. Sahám po zeleném knoflíku, když si vzpomenu, jak jsme se předevčírem potkali v obchodě. Měla v košíku tampony a vložky. Co když to byl aktuální nákup. To nebudu riskovat. Tonda. Co dělá Tonda v seznamu inkaso mezi ženskýma? Zmáčknu zelený knoflík. Ahoj Ivoši, co je? Čauky Tondo, nezajdeme na pivo? Tak jo, jen na sebe něco hodím a hned vyrážím, odpoví Tonda.Bezva, tak čau v hospodě Tondo.

Autor: Ivo Ladenberger | sobota 8.2.2014 0:28 | karma článku: 5,01 | přečteno: 284x
  • Další články autora

Ivo Ladenberger

Odměna

28.2.2018 v 20:55 | Karma: 11,36

Ivo Ladenberger

Návrat

27.2.2018 v 20:45 | Karma: 6,72

Ivo Ladenberger

Premiér nebo dobrodruh ?

27.2.2018 v 16:29 | Karma: 19,13

Ivo Ladenberger

Návrat

6.2.2018 v 20:57 | Karma: 9,12

Ivo Ladenberger

Potřebujeme v ČR migranty ?

23.8.2016 v 11:03 | Karma: 25,99

Ivo Ladenberger

Domovní řád

7.6.2015 v 7:25 | Karma: 9,66

Ivo Ladenberger

Ti chlapi

2.1.2015 v 20:40 | Karma: 6,21

Ivo Ladenberger

Mým kritikům

17.5.2014 v 8:28 | Karma: 5,03

Ivo Ladenberger

I dva, se na ráz spletou

14.5.2014 v 21:53 | Karma: 5,43

Ivo Ladenberger

Sním i bdím

12.5.2014 v 20:20 | Karma: 5,68

Ivo Ladenberger

Houskové seznámení

8.2.2014 v 8:48 | Karma: 8,84

Ivo Ladenberger

TOP Rejpal 2013

30.12.2013 v 23:02 | Karma: 5,09

Ivo Ladenberger

Výlet na Štědrý den ( II. )

28.12.2013 v 21:10 | Karma: 6,88

Ivo Ladenberger

Výlet na Štědrý den ( I. )

27.12.2013 v 1:51 | Karma: 10,16

Ivo Ladenberger

Čas vánoc

26.12.2013 v 13:15 | Karma: 4,05

Ivo Ladenberger

U Vaňase

24.12.2013 v 9:25 | Karma: 7,04

Ivo Ladenberger

Rozlůčení s Vlašským králom

23.12.2013 v 15:50 | Karma: 7,79

Ivo Ladenberger

Právě dnes - Pieta

19.12.2013 v 10:37 | Karma: 4,85
  • Počet článků 52
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 599x
Kdo mě zná, ví. Kdo mě nezná, možná nepochopí. Internet mnohé vzal, ale i mnohé dal. A tak i já se pokusím v tomto prostředí vystavit své názory, postřehy i svoji fantasii. Ledacos si pamatuji a dosavadní život prožívám za plného vědomí . . .

Seznam rubrik