Ivo Ladenberger

Kdo mě zná, ví. Kdo mě nezná, možná nepochopí. Internet mnohé vzal, ale i mnohé dal. A tak i já se pokusím v tomto prostředí vystavit své názory, postřehy i svoji fantasii. Ledacos si pamatuji a dosavadní život prožívám za plného vědomí . . .
  • Počet článků 52
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 599x

Seznam rubrik

Ivo Ladenberger

Premiér nebo dobrodruh ?

Prezident M. Zeman a A. Babiš se vzájemně podporují a nijak jim nevadí, že tím poškozují celý národ i stát. Ukazují nám, že vláda asi není tak důležitá. A hlavně nám ukazují, že oba pohrdají nejen slušností, ale i občany.

27.2.2018 v 16:29 | Karma: 19,13 | Přečteno: 475x | Diskuse| Politika

Ivo Ladenberger

Návrat

Přicházíme, odcházíme, ale někdy si říkáme, že tam či jinam už se nikdy nevrátíme, byť víme, že se říká, nikdy neříkej nikdy. Dlouho jsem zde nebyl, protože jsem byl jinde. To jinde jsem považoval za správné, ale dělal to špatně.

6.2.2018 v 20:57 | Karma: 9,12 | Přečteno: 187x | Diskuse| Politika