Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jsem trochu alergický na hrubé chyby, nicméně v tomto případě preferuji obsah nad formou. A obsah je zajímavý a podnětný. Jen tak dál.

1 0
možnosti
Foto

to připomíná shluk výroků páně Macka

0 1
možnosti
FS

A máme tu dalšího blogového klauna. Gratuluji a děkuji, autore. VR^

2 1
možnosti
Foto

Více mi vadí jeden a půl biliónu státního dluhu než gramatická chyba. To je má osobní chyba, která reálně nikomu teď ani do budoucna neuškodí. Zadlužený stát by měl vadit nám všem. [>-]

2 2
možnosti
JV

J95i45ř90í 55V17o44l64e28k

3. 10. 2013 0:19

těžko můžete někoho poučovat, když píšete tak, že je to každému k smíchu

7 2
možnosti
AF

To psal asi také jeden z těch, co vyšli z páté obecné.

6 1
možnosti
VA

A upozorňuji, že jsem dost alergická na vysvětlení, že jste disgrafik!!

5 2
možnosti
VA

Asi jste už zapomněl, ale po přečtení nadpisu a asi třech řádků textu jsem povinna Vám oznámit, že kromě měkkého i existuje i písmenko co se nazývá ypsilon, jinak taky tvrdé Y!!!!!!

8 1
možnosti
FS

Náhodou, křivdíte mu, spisovateli. Dal jsem si Ctrl+F a má tam 78 ypsilonů.

0 1
možnosti
Foto

Tleskám. Co řádek, to hrubka, a Vám se ji navíc podařilo dostat i do nadpisu. Potom už je Váš článek zajímavý pouze z gramatického hlediska, velmi kreativně ignorujete shodu podmětu s přísudkem takřka v každé větě. Jinak je to agitka jako z padesátých let minulého století, nejradši byste všechno přerozdělil nezaměstnaným a neschopným.

17 1
možnosti
Foto

Tak nějak všem. Je hezké a chvályhodné že ovládáte dokonale mateřský jazyk. Až se naučíte ovládat i své myšlení a budete umět ovládat sami sebe, budete dokonalí. :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 52
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 599x
Kdo mě zná, ví. Kdo mě nezná, možná nepochopí. Internet mnohé vzal, ale i mnohé dal. A tak i já se pokusím v tomto prostředí vystavit své názory, postřehy i svoji fantasii. Ledacos si pamatuji a dosavadní život prožívám za plného vědomí . . .

Seznam rubrik