Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Komentátoři, nezklamali jste mě a to je škoda nás všech.   [>-]

0 0
možnosti

Aha - a co jste tím chtěl říct? Vaše věty jsou poněkud atypické a není snadné zjistit jejich smysl :-P

0 0
možnosti
ZS

Nulové právní vědomí, nulová finanční gramotnost. Kolik takových jsem už viděl v televizních reportážích! A všichni se hlavně DIVÍ, že věřitel chce své peníze zpět.

1 0
možnosti
SB

A u takovýchto lidí vznikal antisemitismus. Vzali si půjčky a pak se divili, že Žid je chce zpět. A špatný byl ten Žid, nikoli on sám (tedy ten dlužník), že si půjčil na něco, bez čeho by se obešel, ale udělal to neuváženě. Takhle to začínalo a konečným důsledkem byly plynové komory v koncentrácích.

1 0
možnosti
VH

Problém nepřechází na pozůstalé obecně, ale na dědice. A dědictví se můžete zříct.

0 0
možnosti
VH

Nelžete. Nebo se naučte číst, abyste jako lhář nevypadal.  Druhá věta odstavce (2) článku 8  zní "Nikdo nesmí být zbaven svobody pouze pro neschopnost dostát smluvnímu závazku."  Tedy žádné vězení pro dlužníky (říká Listina).

  O tom, že nesmím pohledávku vymáhat není v listině ani slovo.

  Že se tolik rozčiluji, když je článek jeden velký žvást!!!

1 0
možnosti
PN

P92e33t26r 46N49ě96m65e48c

15. 11. 2013 15:52

zapremyslel jsem o tom .... a nic :-(

1 0
možnosti
SB

Já například nechápu už samotný nadpis tohoto článku. Jediné sloveso je tam v rozkazovacím způsobu, ale za větou je otazník. Co to má být?

3 0
možnosti
Foto

Víte proč? Protože dlužník má věřitelovi peníze:)

1 0
možnosti
SB

Víte co? Půjčte mi milion, a až Vám ho nebudu vracet, tak předpokládám, že na mne nepošlete žádného exekutora, protože sám přeci píšete v tomto článku, že je to nemorální, ba dokonce zakázané.

10 0
možnosti

No tak plaťte své dluhy a budete mít pokoj.

(A ve volných chvílích si přečtěte LZPS.)

5 0
možnosti
  • Počet článků 52
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 599x
Kdo mě zná, ví. Kdo mě nezná, možná nepochopí. Internet mnohé vzal, ale i mnohé dal. A tak i já se pokusím v tomto prostředí vystavit své názory, postřehy i svoji fantasii. Ledacos si pamatuji a dosavadní život prožívám za plného vědomí . . .

Seznam rubrik